PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA



DEPARTAMENT

Comerç i Màrqueting

CICLE

Activitats Comercials

GRAU:

Mitjà

MÒDUL

COMERÇ ELECTRÒNIC (COE)

CURS ACADÈMIC:

2023-2024

PROFESSORAT:

Mª Dolores Garrido Gómez


NORMATIVA

NORMATIVA ESTATAL

Llei Orgànica 2/2006, 3 de maig, d’Educació.

Llei Orgànica 3/2022, de 31 de març, Ordenació i integració d’FP.

RD. DEL TÍTOL

Reial decret 1688/2011, de 18 de novembre, pel qual s'estableix el títol de Tècnic en Activitats Comercials i es fixen els seus ensenyaments mínims.

DECRET CURRÍCULUM

DECRET 100/2017, de 21 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix per a la Comunitat Valenciana el currículum del cicle formatiu de grau mig corresponent al títol de Tècnic/a en Activitats Comercials. [2017/6932]

AVALUACIÓ EN FP

Ordre 79/2010, de 27 d’agost.

INCLUSIÓ EDUCATIVA

Decret 104/2018, de 27 de juliol.

Ordre 20/2019, de 30 d’abril.


ESTRUCTURA DEL MÒDUL PROFESSIONAL

COMPETÈNCIA GENERAL DE CICLE 

La competència general d'aquest títol consisteix a desenvolupar activitats de distribució i comercialització de béns i/o serveis, i a gestionar un xicotet establiment comercial, aplicant les normes de qualitat i seguretat establides i respectant la legislació vigent

QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL (LOE) 

Activitats de gestió del xicotet comerç. COM631_2 (Reial decret889/2011, de 24 de juny

UNITATS DE COMPETÈNCIA (LOE) 

UC2104_2: Impulsar i gestionar un xicotet comerç de qualitat

CPPS (LOE)/ CP (LOGSE) 

g) Realitzar accions de comerç electrònic, mantenint la pàgina web de l'empresa i els sistemes socials de comunicació a través d'Internet, per a complir amb els objectius de comerç electrònic de l'empresa definits en el pla de màrqueting digital

També contribueix a aconseguir les competències generals m, n, ñ, o, p , q, r, s.

OBJECTIUS GENERALS  

k) Seleccionar dades i introduir-los en la pàgina web de l'empresa, realitzant el seu manteniment i buscant un bon posicionament, la facilitat d'ús i la màxima persuasió per a realitzar accions de comerç electrònic.

l) Fomentar les interrelacions amb altres usuaris de la xarxa, utilitzant estratègies de màrqueting digital en les xarxes socials, per a realitzar accions de comerç electrònic.

q) Analitzar i utilitzar els recursos existents per a l'aprenentatge al llarg de la vida i les tecnologies de la informació i la comunicació per a aprendre i actualitzar els seus coneixements, reconeixent les possibilitats de millora professional i personal, per a adaptar-se a diferents situacions professionals i laborals.

r) Desenvolupar treballs en equip i valorar la seua organització, participant amb tolerància i respecte, i prendre decisions col·lectives o individuals per a actuar amb responsabilitat i autonomia.

s) Adoptar i valorar solucions creatives davant problemes i contingències que es presenten en el desenvolupament dels processos de treball, per a resoldre de manera responsable les incidències de la seua activitat.

t) Aplicar i analitzar les tècniques necessàries per a millorar els procediments de qualitat del treball en el procés d'aprenentatge i del sector productiu de referència.


També contribueix a aconseguir els objectius generals:

o, v, w, x.


RA/CT 

RA 1

Aplica les directrius del pla de màrqueting digital de l'empresa, participant en la seua execució i sosteniment.

RA 2

Realitza les accions necessàries per a efectuar vendes en línia, aplicant les

polítiques de comerç electrònic definides per l'empresa.

RA 3

Realitza el manteniment de la pàgina web corporativa, la botiga electrònica i el catàleg en línia, utilitzant aplicacions informàtiques i llenguatges específics.

RA 4

Estableix fòrums de comunicació entre usuaris, utilitzant les xarxes socials d'àmbit empresarial.

RA 5 

Utilitza entorns de treball dirigits a l'usuari final (Web 2.0), integrant eines informàtiques i recursos d'Internet.


DISTRIBUCIÓ TEMPORAL 

UNITATS DIDÀCTIQUES

UNITATS DE TREBALL/POJECTES


1. Què és un pla de màrqueting digital?

15

2. Com s'apliquen les eines de màrqueting digital?

14

3. Com es dissenya una botiga virtual?

16

4. Com es fa el manteniment d'una pàgina web? (I).

15

5. Com es fa el manteniment d'una pàgina web?(II).

14

6. Com s'estableixen relacions amb altres usuaris de la Xarxa?.

14

7. Què són les xarxes socials?

12

8. Com utilitzar els entorns Web 2.0 i integrar en ells als consumidors.

10

Total hores

110







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comercio Electronico

El  comercio electrónico  —también conocido como  e-commerce ​ ( electronic commerce  en  inglés ),  comercio por Internet  o  comercio...