DEPARTAMENT |
Comerç i Màrqueting |
CICLE |
Activitats Comercials |
GRAU: |
Mitjà |
MÒDUL |
COMERÇ ELECTRÒNIC (COE) |
CURS ACADÈMIC: |
2023-2024 |
PROFESSORAT: |
Mª Dolores Garrido Gómez |
NORMATIVA |
|
NORMATIVA ESTATAL |
Llei Orgànica 2/2006, 3 de maig, d’Educació. Llei Orgànica 3/2022, de 31 de març, Ordenació i integració d’FP. |
RD. DEL TÍTOL |
Reial decret 1688/2011, de 18 de novembre, pel qual s'estableix el títol de Tècnic en Activitats Comercials i es fixen els seus ensenyaments mínims. |
DECRET CURRÍCULUM |
DECRET 100/2017, de 21 de juliol, del Consell, pel qual s'estableix per a la Comunitat Valenciana el currículum del cicle formatiu de grau mig corresponent al títol de Tècnic/a en Activitats Comercials. [2017/6932] |
AVALUACIÓ EN FP |
Ordre 79/2010, de 27 d’agost. |
INCLUSIÓ EDUCATIVA |
Decret 104/2018, de 27 de juliol. Ordre 20/2019, de 30 d’abril. |
ESTRUCTURA DEL MÒDUL PROFESSIONAL
-
COMPETÈNCIA GENERAL DE CICLE
La competència general d'aquest títol consisteix a desenvolupar activitats de distribució i comercialització de béns i/o serveis, i a gestionar un xicotet establiment comercial, aplicant les normes de qualitat i seguretat establides i respectant la legislació vigent
QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL (LOE)
Activitats de gestió del xicotet comerç. COM631_2 (Reial decret889/2011, de 24 de juny
UNITATS DE COMPETÈNCIA (LOE)
UC2104_2: Impulsar i gestionar un xicotet comerç de qualitat
CPPS (LOE)/ CP (LOGSE)
g) Realitzar accions de comerç electrònic, mantenint la pàgina web de l'empresa i els sistemes socials de comunicació a través d'Internet, per a complir amb els objectius de comerç electrònic de l'empresa definits en el pla de màrqueting digital
També contribueix a aconseguir les competències generals m, n, ñ, o, p , q, r, s.
OBJECTIUS GENERALS
k) Seleccionar dades i introduir-los en la pàgina web de l'empresa, realitzant el seu manteniment i buscant un bon posicionament, la facilitat d'ús i la màxima persuasió per a realitzar accions de comerç electrònic.
l) Fomentar les interrelacions amb altres usuaris de la xarxa, utilitzant estratègies de màrqueting digital en les xarxes socials, per a realitzar accions de comerç electrònic.
q) Analitzar i utilitzar els recursos existents per a l'aprenentatge al llarg de la vida i les tecnologies de la informació i la comunicació per a aprendre i actualitzar els seus coneixements, reconeixent les possibilitats de millora professional i personal, per a adaptar-se a diferents situacions professionals i laborals.
r) Desenvolupar treballs en equip i valorar la seua organització, participant amb tolerància i respecte, i prendre decisions col·lectives o individuals per a actuar amb responsabilitat i autonomia.
s) Adoptar i valorar solucions creatives davant problemes i contingències que es presenten en el desenvolupament dels processos de treball, per a resoldre de manera responsable les incidències de la seua activitat.
t) Aplicar i analitzar les tècniques necessàries per a millorar els procediments de qualitat del treball en el procés d'aprenentatge i del sector productiu de referència.
També contribueix a aconseguir els objectius generals:
o, v, w, x.
RA/CT
RA 1
Aplica les directrius del pla de màrqueting digital de l'empresa, participant en la seua execució i sosteniment.
RA 2
Realitza les accions necessàries per a efectuar vendes en línia, aplicant les
polítiques de comerç electrònic definides per l'empresa.
RA 3
Realitza el manteniment de la pàgina web corporativa, la botiga electrònica i el catàleg en línia, utilitzant aplicacions informàtiques i llenguatges específics.
RA 4
Estableix fòrums de comunicació entre usuaris, utilitzant les xarxes socials d'àmbit empresarial.
RA 5
Utilitza entorns de treball dirigits a l'usuari final (Web 2.0), integrant eines informàtiques i recursos d'Internet.
DISTRIBUCIÓ TEMPORAL
UNITATS DIDÀCTIQUES
UNITATS DE TREBALL/POJECTES
1. Què és un pla de màrqueting digital? |
1ª |
15 |
2. Com s'apliquen les eines de màrqueting digital? |
1ª |
14 |
3. Com es dissenya una botiga virtual? |
1ª |
16 |
4. Com es fa el manteniment d'una pàgina web? (I). |
1ª |
15 |
5. Com es fa el manteniment d'una pàgina web?(II). |
2ª |
14 |
6. Com s'estableixen relacions amb altres usuaris de la Xarxa?. |
2ª |
14 |
7. Què són les xarxes socials? |
2ª |
12 |
8. Com utilitzar els entorns Web 2.0 i integrar en ells als consumidors. |
2ª |
10 |
Total hores |
110 |
No hay comentarios:
Publicar un comentario